whats the point of saving the earth if i can't be one of the cool kids...

nu ligger jag utslagen och dräller i min jäsiga säng och försöker låta bli att tänka, för bara det fucking hurts. jag råkade göra tabben innan att se mig i spegeln, och jag ser fan ut som en anorektisk zombie på avtändning och smakar dessutom på fullaste allvar svavelplantage i munnen. lite skönt undead-tema så där. jag misstänker att jag lagt ner väl mycket förbannelser, trollformler, råttsvansar och ormtänder i häxbrygden, för det var satan i mig aslängesedan jag faktiskt mådde dåligt på bakfyllan. äckligt hungrig är jag också, skulle fan kunna lemlästa en hel mindre pitoresk by bara för en flötig pizza från citykrogen just nu, om jag bara hade haft orken. tyvärr har jag dock inte ett ruttet öre i kontanter och mupp-pizzerian har ju inte fått tummen  ur och hookat upp sig på det annars så ljuvliga onlinepizza.se, så det blir att suga i sig lite hemlagad chinäsmat i form av ris, kyckling, wook, soya och sepemycket thaichilisås, för typ tusende dagen i rad.

jag känner att all den här mysiga misären kräver en bild där jag ser jävlar så snäll ut. satan vad svordomar det blev i det här inlägget. kuken!


Kommentarer
Postat av: ronnie

kall handduk på pannan is the shit!

2008-09-21 @ 22:54:42
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: gustav

och att äta isbitar! då känns bakfyllan som en fröjd

2008-09-22 @ 05:12:07
URL: http://dottspulver.blogg.se/
Postat av: Nean

Du ser ut som en tjej. Det tåls att sägas flertalet gånger. Din fjolla ;)

2008-10-17 @ 15:02:11
Postat av: tulle

jag kan inte hjälpa att tjejer ser ut som jag, din fjant.

2008-10-17 @ 15:36:03
URL: http://dottspulver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0