salladsorgie

boyakasha, nu har jag varit och totalshoppat skiten ut ica! jag orkade dra med allt pantskräp jag lyckats städa fram under dagen, så jag blev 60 spänn stormrikare och kände mig som en shejk och handlade tusen gånger mer än jag tänkt. vilket var grymt bra! nu kan jag mätta de hårt svåra svarta oliver-cravings jag haft i flera timmar. jag har två tjocka burkar, och tillsammans med min helt övernaturligt goda fetaost så ska jag laga till galaxens genom tidernas största kräkiska sallad, så mäktig att t o m zeus skulle bli styv i togan. sedan ska jag sitta och äta den i flera timmar, för sallad tar fan ruskigt lång tid att tugga i sig, och eftersom man inte blir mätt av den heller så har jag köpt en lika enorm påse godis jag kan peta i mig efteråt. haha, vilket frosseri-inlägg det här blev! man är så nöjd och glad när man precis varit och storhandlat mat som man kan sitta och snaska på i dagar tre.
skitsamma, nu ska jag pilla ihop tidigare nämnda ni-vet-vad och tacka universum för att vi bor på en planet där det finns både tomat, gurka, sallad, fetaost, rödlök och svarta oliver. puss och jöss!

Kommentarer
Postat av: ronnie

ha ha du e skitbra!



och du har helt rätt...sallad är tänkt för och ska avnjuts i timmar... och toppas med godis eller nybakt bröd med kungliga mängder äkta smör eller barnförbjudet mycket vin!

2008-10-13 @ 20:15:46
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0