"#¤%&gjcbv@£$€fcv9r8ygnf7hmjb8r6gt5e678bfbngm d54 65ys"#¤%&/FCBN

en gång så trodde jag faktiskt att jag skulle kunna skriva utelämnande på ett offentligt sätt, exempelvis på den här sepekukbloggen. haha, fan så skrattretande, självklart är jag alldeles för fåfäng och oseriös för det. därav den märktbart höga anhalten ytlig och fullständigt meningslös skit här. ska jag få ut något får jag gå tillbaka till min gamla nattbok igen, innehållande äckel nog att få satan själv illamående. och värre lär den bli. eller fan vet om jag orkar. jag känner redan att det sköna morgonhatet som kunde bränna hål i tre våningars golv håller på att ebba ut.. bajs också, jag som hade inspiration att ta ut det columbine-style, nu känner jag mig mer upplagd för att laga en stepford wife-frukost. sjukt irriterande att alla extrema idéer man hade när man halvvaken låg och plottade i sängen verkar så mycket mer avlägsna när man bara gått upp och tvättat sig. haha. nej satan, nu blev jag munter. det här skulle ju vara ett hatiskt inlägg. jag får avsluta på ett tufft sätt innan jag börjar fnittra en massa.
fuck off fittblogg och ät röv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0