i've missed you like a retard misses the point! ..what do you mean?

den planerat helt oskyldga ta en öl:en i fredags slirade ur lite, och jag vaknade upp på lördagskvällen och var tvungen att kasta upp alla mina inälvor. dessutom skulle jag vara i lund ungefär då jag vaknade, vilket satte lite extra, öhm.. krydda, på tillvaron. till slut lyckades jag med hjälp av ett efterblivet tåg och lite lift iaf ta mig ner till min systers brakinflyttningsfest (som av någon anledning hosterade läskigt många barn och poliser). där ägnade jag mig åt att koka ihop en riktigt otäck tivolimage på mängder av dassig cider, energidryck, godis och ännu mer godis och ljuga om allt mellan himmel och jord. sedan i lördags natt har det sålunda känts som jag haft magen full av cyklande små sockertomtar som jävlats runt och knipt mig i tid och otid (jämt, faktiskt) samtidigt som tandtrollen suttit och frätt och gottat sig med all familj och släkt samlad på mina små tänder. överdos på socker och allmänt slisk skapar en så där obekväm, äcklig sprallighet som tillsammans med magknipet och extrema sömnsvårigheter blir riktigt röviga. hursomhelst, när jag i morse kom hem till det fagra småland helt utpumpad och med smyagande huvudvärk så kilade jag in på ica sepemarket i stan för att inhandla ingredienser till en riktig klassisk grönsakssoppa! som jag av någon anledning blivit horny på i allt sockersimmande. soppa är fan jävligt skoj att både göra och äta, både för att man får känna sig som en trollpacka som lägger grodstjärtar och ormtungor i en kittel när man lagar den, och typ som generic 1800-talsmänniska när man äter den. att säga att det sen var gott är väl att ta i, men att det var så festligt att laga all makes up for it.
nu ska jag göra vad som helst förutom att inte äta mer godis, ända tills jag dör. puss out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0