why don't you just put it in me already?! even if you just need a place to pee

åh, städa, städa, städa bort dåligt samvete. fysiskt kuckilurande är tokigt användbart för att glömma undan saker man egentligen borde göra. men oh så tjusigt hem man får! det här med neuotiskt städande hemmafru känns ganska lockande faktikst, att bunkra upp alla egentliga behov och problem i att bara helt tokmaniskt se till att det alltid är skinande rent i hemmet. och helst varhelst annars man sätter sin fot också, till ens medmänniskors stora förtret kan man tänka. hursomhelst kan man nu dricka soppa ur avloppet, helst fantastiskt användbart.
i allt pillande har jag insett något jävligt viktigt iaf, nämligen hur korkad jag varit angående vissa saker. mitt sk förnuft är nämligen en jävel på att trycka ner andra kroppsfunktioner ibland, framför allt min magkänsla. så istället för att göra som jag känner att jag borde så tvingar jag mig att genomlida en massa skit bara för att någonting i mitt dumma huvud har påstått att det skulle vara något vettigt att ägna sig åt. jag insåg idag att jag höll på att ge mig in i en mediavärld jag verkligen avskyr och får kväljningar av, för något så löjligt som en tjej (ooooooooh). ganska genant faktiskt, och egentligen helt utan motivering.
vilken dum liten pojke jag har varit. hädanefter ska jag ge all beslutsmakt till min magkänsla, resten av kroppsdelarna får nog tillräckligt med inflytande-fingrar i allt likväl.

för övrigt är fullkornsgröt med sirap min nya diet och passion, mest i brist på matvaror och pengar, men ändå. sov sött och les pussar grand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0