when hero's not around, dungeons and dragons seem to be alot less about blowjobs and alot more about trolls...

åh, satan vilken huskatt jag varit idag.. sovit 18 timmar, gått upp och ätit en skål whiskas sedan bara legat på ett element, gäspat, likgiltigt blickat ut över jaktmarken bestående av ett händelselöst vardagsrum och utan ett bekymmer i världen. jag tror fan jag ska konvertera till katt. fast en sådan där på discovery eller i djungelboken. en sådan som ligger och dåsar på en gren och inte rör sig mer än max för att sträcka lite på sin vackra kropp eller tvätta sin päls lite nonchalant. tills det blir action förstås! då studsar man upp och far iväg i överljudshastighet och tokar loss helt på savannen. åh, vad mysigt. haha, jag ska bli som grizzlymannen och leta upp en flock bagheeror eller shere khans och leva med. eller shere khans vete fan, han är en oberäknelig jävel. men bagheera är ju snäll, om än lite supertorftig. aja, bara jag får slappa och sträcka på mig och det där så är jag nöjd.
nåja, nu jag inte tid att vara liten huskatt längre, jag har en mycket snyggt spilld lakritsshot på mitt golv som firade ettårsdag för ett tag sedan och som nu tyvärr måste blästras bort. puss herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0