fransk nougat efter tandborstning

haha ååh, jag kan bara inte sluta kolla på den här videon!

sången är så fin, men framför allt så är ol' dirty bastard så tokig! och skabbig! och har så tjusig tandställning! och fint skägg! och så många kompisar!
och att ha brillor med bara ett glas är en tidlös garanti för att man är 100% sjövild!

jag bara sitter och fnissar till den hela tiden! speciellt i slutet när han flyr-springer ut genom dörren så där skitfult! hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh... åh.



och som present till mig själv och alla andra så har jag skrapat ihop vad skit jag hittat på syrrans dator och gjort en PISSjobbig bakgrund! puss och gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0