there ain't nobody in that hallway but tripple-donged wesley snipes

bluuääääööäöeeäeöeäååeäåeeeäåååeåeååeåöåöäeöåöaaåaoeöaå

jag har fan gått och mögat och genererat svett alldeles för många timmar nu.. börjar  känna mig som en mullvad i raggsockar. måste snart se till att få (läs: skaffa) en ny lägenhet, ett jobb, bli kidnappad, skaffa en ärkefiende eller vad som helst innan jag glömmer hur man gör saker öht.

skitsamma

inatt hade jag i brist på sömn och vettigheter en klassisk valvaka! så där för jänkar-presidentkillarna. det gick ju dock inte så jävla bra eftersom inte hade några obligatoriska vaknings-bullar och saft och fastnade framför en massa helt andra grejer, glömde bort tv:n och somnade långt innan jag hann se hur det gick för negern. det verkade ju slutat lyckligt iaf, även om man alltid tänkt sig denzel washington som första svarta main manen. han ser fan episkt seriös och tråkig ut, typ slip over personifierad. jag hoppas iaf obama gör det enda rätta nu och slutar idiotdeploya trupper i mellanöstern(satsa aldrig på asien!), tar kanada och centralamerika lite snabbt, bunkrar försvar på grönland och alaska sedan plöjer ner genom sydamerika för 7 extratrupper per runda och sedan forcerar oceanien, så är biffen fixad och gg.

kiss kiss kiss
BAJS BAJS BAJS

i brist på annat lite skitfin web cam och paint-konst; jag som spottar på mig själv, av och med en bög:



nu ska jag lossa loss och hjälpa min far att laga en tandorikyckling som ska få alla tarmar och ringmuskler att skälva av fasa!
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0