tanig pojkkropp säljes



kille, modell blond -85 ommålad svart, säljes pga bristande intresse
gått ca 10 000 mil, vårdslöst körd och mycket fix, ett renoveringsobjekt för den händiga
osäkert vilka inre organ som funkar
extremt svårtstartad på morgonen
bränslesnål, går på några mackor om dagen
endast en ägare
kan vifta på öronen!
perfekt nybörjarkropp för den som vill testa vara kille
kan användas som skyltdocka, knulldocka, forskningsobjekt, inredningsdetalj eller vad fan som helst, endast fantasin sätter gränser!
levereras komplett med hygienartiklar och med massor av passande kläder i löjlig utformning

säljes till högstbjudande eller ev bytes mot game boy i dåligt skick
låda med matchande smink medföljer vid snabb affär

Kommentarer
Postat av: Anonym

tagen! önksar jag kunde erbjuda någtot in return, men det här gamla trasan är inte mycket ens att hänga i en gammal julgran i trappuppgång i en bortglömd förort till södertäljes kranskommun...



men ska du inte ha din kan jag långlåna den ett tag! ...

2008-12-18 @ 22:02:33
Postat av: gustav

gamla trasor är min favorit, så deal! den är lite feber-skabbig nu, men jag tjusar till den och skickar med medicamenter. fraktkostnaden är en tågbiljett från blekinge. mycket nöje!



fast jag kommer nog och hälsar på och kramar den lite ibland

2008-12-19 @ 12:37:00
URL: http://dottspulver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0